Friday, 2024-05-03, 14:46:50
Welcome Visitor | RSS
Riddick Campus
Home
Sign Up
Log In
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: yasash  
Forum » Riddick University » Orient Express » Universul Tantric
Universul Tantric
ninnaDate: Saturday, 2010-08-14, 23:05:31 | Message # 1
Lector
Group: Support
Messages: 415
Awards: 3
Status: Offline
Fiţi aproape întotdeauna pregătiţi pentru a realiza sacrificiile pe care le implică o adevărată relaţie de cuplu bazată pe iubire reciprocă

de profesor yoga Gregorian Bivolaru

Dincolo de fericirea şi armonia care trebuie să caracterizeze orice relaţie de cuplu bazată pe iubire reciprocă, este evident că ea presupune şi anumite sacrificii. Atunci când iubim o anumită fiinţă umană şi ne angrenăm într-o relaţie amoroasă cu acea fiinţă, trebuie să renunţăm implicit la anumite preocupări şi este necesar să facem unele sacrificii. Iubirea reciprocă şi sentimentele afective şi amoroase puternice ne impulsionează, în mod spontan, să consimţim să facem, de cele mai multe ori cu bucurie, anumite sacrificii care se impun.

Fericirea care ne face să alegem, din atâtea posibilităţi, o anumită fiinţă umană pe care o iubim, este imensă. Desfătarea afectivă şi amoroasă pe care ne-o provoacă sentimentul de a fi gratificat şi fermecat de prezenţa unică a fiinţei iubite este pentru noi magică şi nesfârşită. Oricât de fermă şi de satisfăcătoare ar fi această opţiune a noastră, ea este totodată şi expresia anumitor renunţări şi transformări ale priorităţilor noastre, pe care suntem gata să ni le asumăm atunci în numele iubirii.
Atunci când suntem profund îndrăgostiţi şi iubim fără măsură, suntem dispuşi să facem pentru fiinţa iubită unele lucruri şi să renunţăm cu uşurinţă la altele. Spre exemplu, Z renunţă la studiile sale universitare pentru a se ocupa de cei doi copii ai lui X, a cărui soţie a murit de cancer. B îşi părăseşte casa pe care şi-a construit-o cu eforturi considerabile pentru a se muta în oraşul în care se află A, o tânără femeie de care s-a îndrăgostit şi care este titularizată în acel oraş ca profesoară.

Acest gen de modificări pe care cei ce se iubesc sunt dispuşi să le facă unul pentru celălalt, nu reprezintă decât vârful icebergului. Fiinţele umane care se iubesc cu adevărat se confruntă adeseori cu noi opţiuni şi cu felurite decizii care le obligă să facă anumite sacrificii, ca o expresie a voinţei lor de a mai face încă un pas în direcţia unei fuziuni profunde, intense şi plenare. În astfel de situaţii, unul dintre ei trebuie eventual să se adapteze unui nou orar, unei tendinţe excesive către curăţenie a celuilalt (sau dimpotrivă, către o stare de dezordine care este destul de dificil de tolerat).
Unul dintre cei doi iubiţi trebuie, spre exemplu, să accepte o altă destinaţie pentru vacanţă decât cea pe care şi-o dorea (dar care ulterior se dovedeşte ca fiind o alegere foarte fericită) sau trebuie să pregătească unele feluri de mâncare care nu sunt pe gustul său, ori să accepte unele obiceiuri care nu-l încântă. Aproape orice sacrificiu pe care trebuie să-l realizăm atunci când ne angrenăm într-o relaţie amoroasă implică, de asemenea, revizuirea conştientă şi lucidă a propriilor noastre preferinţe.

În cazul în care sacrificiul este privit dintr-un anumit punct de vedere, transformator, el poate să se dovedească un gest creator, imaginativ, profund binefăcător, o ocazie de a ne lărgi în anumite direcţii orizonturile, de a descoperi viaţa într-o lumină nouă, diferită. Mai presus de orice, sacrificiile pe care le facem atunci când suntem angrenaţi într-o relaţie amoroasă evidenţiază totodată profunzimea iubirii noastre. Renunţând la priorităţile noastre dogmatice, închistatoare, prin acceptarea acelui sacrificiu, noi nu facem altceva decât să ieşim, plini de iubire, în întâmpinarea celuilalt. Acţionând în felul acesta, ne vom putea da seama că ceea ce contează cu adevărat pentru noi în viaţă este iubirea.

Fragment din lucrarea SECRETE AMOROASE ESENŢIALE PENTRU CUPLURILE YOGHINE CARE ASPIRĂ SĂ FIE FERICITE (capitolul 11)

sursa:
http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=5963


 
rhemaxosDate: Sunday, 2010-08-15, 22:06:56 | Message # 2
Senior
Group: Multimedia
Messages: 62
Awards: 0
Status: Offline
Învăţaţi limbajul savuros al intimităţii!

de profesor yoga Gregorian Bivolaru

Întrucât fiecare fiinţă umană este înzestrată cu mai multe învelişuri energetice, rezultă că intimitatea reprezintă, de fapt, deschiderea treptată a acestor porţi tainice, până când ne trezim, în final, în prezenţa misterelor ultime, care există în esenţa spirituală supremă a fiinţei iubite.

Trebuie să fim conştienţi că nu putem ajunge la această delicioasă intimitate fără o stare de comunicare, care trebuie să se realizeze în mod gradat, pe nivelurile cele mai profunde ale fiinţei, fiecare dintre ele fiind, într-un anumit fel, capabile să ne emoţioneze fiinţa şi totodată să ne polarizeze datorită complementarităţilor.

Cu cât vom participa mai intens şi mai profund la o asemenea comunicare, ce ne revelează totodată tainele microcosmosului fiinţei noastre, cu atât vom deveni mai conştienţi că nu suntem niciodată singuri şi că, dimpotrivă, fiecare dintre noi suntem legaţi cu toţi şi cu tot, prin nenumărate fire enigmatice, care structurează ceea ce tantricii numesc „urzeala“ cea enigmatică a manifestării. Descoperirea acestei tainice realităţi obiective ne va face, astfel, să descoperim misterele ultime ale sistemului TANTRA YOGA. În felul acesta, vom putea să înţelegem de ce TANTRA este supranumită ştiinţa urzelii secrete a Universului.

Comunicarea empatică, ce conduce la o delicioasă stare de intimitate, reprezintă o artă în sine. Ea are un stil şi un limbaj propriu. Spre deosebire de conversaţiile profesionale, care sunt axate pe fapte şi pe cifre sau de limbajul plăcerii, care evidenţiază, de cele mai multe ori, o anumită intenţie de a ne excita, comunicarea cu totul aparte care conduce la apariţia unei stări delicioase de intimitate se bazează, cel mai adesea, pe emoţii şi are un limbaj personal.

Acest gen de comunicare se articulează în jurul EU-lui narativ: EU am nevoie, EU simt foarte intens, EU mă bucur, ÎMI este foarte bine, EU te doresc, EU simt că am să leşin de plăcere, EU te iubesc, toate acestea convergând întotdeauna către declanşarea, prin acest gen de comunicare, a anumitor sentimente şi emoţii în fiinţa umană care le ascultă şi le receptează într-un anume fel. Comunicările din care se naşte cea mai extraordinară şi mai delicioasă intimitate între două fiinţe care se iubesc au la bază, printre altele, acele cuvinte clare şi puternice care oglindesc rezonanţele tainice ale inimii şi ale fiinţei.

Atunci când, spre exemplu, ne exprimăm sentimentele (şi nu ideile sau opiniile personale), noi creăm, aproape fulgerător, o stare delicioasă de intimitate, căci ne dezvăluim în felul acesta adevărata personalitate. Personalitatea fiecărei fiinţe umane este unică. Nu este posibil să existe vreodată două personalităţi la fel.
Dacă doriţi, de exemplu, să fiţi inspiraţi şi să găsiţi apoi cuvintele cele mai potrivite pentru a vă exprima sentimentele, realizaţi o introspecţie în inima voastră şi puneţi-vă următoarele întrebări: „Ce simt eu în acest moment? Ce trebuie să spun acum?“ Imediat după aceea, daţi dovadă de curaj şi asumaţi-vă riscul să formulaţi, într-un mod cât mai direct şi cât mai simplu, exact ceea ce simţiţi.

În prealabil, este esenţial să ştiţi că aproape tot ceea ce simţiţi merită să fie exprimat într-un mod cât mai sincer şi spontan. Aceasta este valabil chiar şi pentru o stare de ruşine pe care o simţiţi, pentru o stare de excitaţie, pentru o emoţie intensă şi plăcută, pentru o speranţă secretă, pentru un sentiment de neputinţă, pentru o inhibiţie. Dacă veţi exprima într-un mod spontan, clar şi direct exact ceea ce simţiţi, veţi deschide, astfel, o fereastră către camera sufletului vostru şi veţi invita fiinţa iubită să se bucure şi ea de lumina acestuia.

Dacă nu veţi îndrăzni să vorbiţi în felul acesta, din inimă, vă veţi condamna singuri la nişte relaţii superficiale şi veţi discuta doar despre ceea ce aţi făcut la serviciu şi despre cumpărăturile pe care urmează să le realizaţi. Procedând mai mereu în acest mod nu veţi reuşi să stabiliţi decât foarte greu o legătură cu adevărat intimă. Stabilirea unei legături intime va fi foarte uşoară pentru voi, dacă vă veţi asuma în prealabil riscul de a vă deschide, într-un mod spontan şi foarte sincer, inima. Mai ales pentru fiinţele umane cărora le este frică să stabilească relaţii deschise, intime, sincere, limbajul intimităţii este – în viziunea lor – unul al riscului. În viziunea acestor fiinţe umane, expunerea – care, analogic vorbind, este asemănătoare cu un striptease – propriei conştiinţe, a personalităţii şi a emoţiilor personale, atât a celor mai nobile, cât şi a acelora abisale, care sunt bizare şi mai puţin nobile, reprezintă pentru ele un demers riscant.

Dacă doriţi cu adevărat să comunicaţi în această sferă intimă şi să aveţi, astfel, parte de o delicioasă intimitate emoţională şi chiar spirituală, începeţi prin a vă dezvălui sentimentele şi emoţiile, fiind conştienţi că nu veţi putea stabili, în mod obişnuit, acest contact fără un anumit efort din partea voastră. La modul general vorbind, pentru a reuşi aceasta este nevoie de efort, de o anumită graţie, de o puternică charismă şi de asumarea sinceră, deschisă şi curajoasă a unor riscuri, dar, dincolo de aceasta, fiţi siguri că este foarte bine să urmăriţi să aveţi succes în această direcţie.

În cazul yoghinilor care practică foarte bine continenţa amoroasă, atât bărbaţii cât şi femeile, ei reuşesc să-şi trezească şi să-şi dinamizeze corpul emoţional astfel că, după un anumit număr de fuziuni amoroase cu transfigurare şi continenţă, corpul lor emoţional subtil devine cu mult mai mare decât la fiinţele umane obişnuite şi, tocmai de aceea, ei sunt capabili să îşi trezească o stare charismatică, un fel de câmp magnetic binefăcător, care le permite să comunice într-un mod paranormal, telepatic, empatic, cu o uşurinţă extraordinară atunci când stabilesc relaţii cu ceilalţi oameni, astfel că, în cazul lor, nu mai este nevoie ca ei să comunice doar prin intermediul cuvintelor.

Trezirea acestei capacităţi paranormale poate fi constatată cu uşurinţă mai ales la femeile care deja au început să îşi trezească starea de SHAKTI. Trezirea acestei capacităţi paranormale, atât la femei, cât şi la bărbaţi, este posibilă numai atunci când atât femeia, cât şi bărbatul realizează fuziuni amoroase cu transfigurare şi continenţă. Trezirea acestei capacităţi paranormale, de care am vorbit anterior, este un alt dar fermecător, ce apare la cuplurile amoroase care fac dragoste cu transfigurare şi continenţă.

Fragment din lucrarea SECRETE AMOROASE ESENŢIALE PENTRU CUPLURILE YOGHINE CARE ASPIRĂ SĂ FIE FERICITE (capitolul 45)

sursa:
http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=5937


 
yasashDate: Wednesday, 2010-08-18, 15:04:19 | Message # 3
Doctor
Group: Administrators
Messages: 1431
Awards: 5
Status: Offline
Urmăriţi înainte de toate să vă revelaţi Sinele Suprem Nemuritor (ATMAN), pentru a trăi după aceea în Lumina sa dumnezeiască!

de profesor yoga Gregorian Bivolaru

Revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN) este un ţel esenţial, fundamental, ultim pentru orice fiinţă umană care este angrenată pe o cale spirituală autentică.
Revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN) în propriul nostru univers lăuntric face cu putinţă descoperirea Adevărului ultim şi totodată ni-L revelează pe DUMNEZEU TATĂL în ipostaza de scânteie vie, misterioasă şi veşnică, existentă în fiecare fiinţă umană. Revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN) ne permite, totodată, să atingem starea de eliberare spirituală finală. Revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN) este o datorie pe care o are fiecare fiinţă umană, pentru a-şi descoperi, în felul acesta Creatorul şi pentru a-L îmbrăţişa cu aceeaşi iubire cu care DUMNEZEU TATĂL ne îmbrăţişează neîncetat.

Prin revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN), ajungem să-L îmbrăţişăm pe DUMNEZEU TATĂL, care ne îmbrăţişează neîncetat.
Prin revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN), ajungem să cuprindem în universul nostru expansionat infinitul ce ne cuprinde fără încetare. Conştient sau nu, noi suferim, cu toţii, că nu putem să fim Totul, iar revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN) ne permite să fuzionăm într-un mod tainic şi extatic cu Totul. Această aspiraţie frenetică de a fuziona sau, altfel spus, aspiraţia către totalitate se manifestă ca o tendinţă de a îngloba întregul mediu, de a-l absorbi în propriul univers lăuntric. Aceasta este ceea ce marii yoghini şi înţelepţii numesc trecerea mediului extern sau, altfel spus, a Macrocosmosului, în mediul intern, prin fuziune şi reflectare. Ea este proprie întregii realităţi, dar numai în cazul fiinţei umane care reuşeşte să-şi reveleze Sinele Suprem Nemuritor (ATMAN), ea reuşeşte cu adevărat şi rămâne în eternitate.

În cazul revelării Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN), trecerea mediului extern al Macrocosmosului în mediul intern, care este microcosmosul fiinţei, face să apară o stare de fuziune extatică, ce evidenţiază însăşi intrarea în condiţia tainică a lui „a fi“. Această trecere spirituală, care este o împlinire în sfera lui „a fi“, este însuşi miracolul fiinţei umane care şi-a revelat Sinele Suprem Nemuritor (ATMAN). Este esenţial să reţinem că nu poţi să fii yoghin fără să aspiri frenetic să fii YOGA însăşi şi, la fel, nu poţi să fii un eliberat spiritual fără a fi starea de eliberare spirituală însăşi. Ştiind aceasta, trebuie să ne dăm seama că a-ţi revela cu adevărat Sinele Suprem Nemuritor (ATMAN) înseamnă să fii Sinele Suprem Nemuritor (ATMAN) însuşi. Revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN) face cu putinţă să intrăm în condiţia a lui „a fi“, să atingem starea de îndumnezeire şi să obţinem în felul acesta întregirea supremă. Prin revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN), fiinţa umană devine cu adevărat capabilă să îmbrăţişeze într-un mod extatic, mistic, tot ceea ce o îmbrăţişează: natura, Macrocosmosul şi chiar pe DUMNEZEU TATĂL. Prin revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN), fiinţa reuşeşte cu adevărat o dezmutilare, o ieşire din capcana singurătăţii în care ea se simte îmbrăţişată şi limitată, fără să îmbrăţişeze şi să cuprindă la rândul ei, plină de iubire, nemărginirea.

Prin revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN), fiinţa umană reuşeşte miracolul transformării mediului extern în mediul ei intern şi aceasta îi permite să descopere, prin experienţă directă, în ea însăşi, sensul cel bun al infinitului, al infinitului în finit. Revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN) îi permite cu adevărat fiinţei umane „a fi“, fără a mai rămâne vreodată mutilată în singurătatea ei. Ea face cu putinţă o îmbrăţişare care îi permite să-L cuprindă pe Acela care înainte o îmbrăţişa doar El, fără încetare – DUMNEZEU TATĂL.

Prin revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN), fiinţa umană descoperă că Ideile Divine sunt nişte realităţi misterioase care întotdeauna se distribuie fără să se împartă, precum lumina Soarelui, un cântec, o valoare morală. Iată un exemplu semnificativ: frumuseţea fascinantă a unei femei care şi-a trezit starea de SHAKTI se manifestă întocmai ca lumina şi ea radiază ca un bine încântător, care se distribuie fără să se împartă.

Revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN) face cu adevărat posibilă trecerea de la eu-l individual limitat la Sinele cel lărgit, care ne permite să devenim tangenţi cu infinitul şi să-L îmbrăţişăm pe DUMNEZEU. Prin revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN), se sting diferenţele eu-lui simplu şi este, astfel, transcens egoul. Prin revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN), fiinţa umană trece dincolo de micimea eu-lui ei.

Prin revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN), descoperim că totul este oglindit în noi, iar noi suntem intim fuzionaţi şi solidari cu totul. În felul acesta, descoperim că totul este în noi şi noi suntem cu adevărat în tot.

Prin revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN), fiinţa umană descoperă taina fundamentală a câmpului suprem, misterios, al intenţiilor primordiale ale lui DUMNEZEU TATĂL. În felul acesta, ea descoperă că, de fiecare dată, intenţia precede posibilul, care este pe cale să se manifeste şi descoperă realitatea magică, suspendată, a lui „manifestă intenţia să se petreacă“ şi în felul acesta, fiinţa umană descoperă că totul este mai întâi intenţionat ferm înainte să fie şi în prealabil, totul a fost intenţionat înainte să fie şi totul va trebui să fie ferm intenţionat înainte de a fi.

Prin revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN), fiinţa umană descoperă că întreaga realitate profană, materială are, în aşa-zisul spate al ei, o concentrare gigantică, uimitoare, de sacru, care îl revelează pe DUMNEZEU.

Prin revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN), fiinţa umană atinge starea perfectă de detaşare spirituală. Aceasta este detaşarea cea bună a înţelepţilor, care nu este niciodată distantă, rece şi dispreţuitoare.

Să vedem acum cum pot fi integrate aceste revelaţii spirituale în cazul cuplului amoros yoghin care este structurat pe aspiraţii spirituale, pe iubire fără margini, pe transfigurare şi continenţă sexuală perfectă. Pentru a se ajuta prin intermediul iubirii fără margini în demersul lor de revelare a Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN), ce doi iubiţi trebuie să se privească unul pe celălalt, cât mai des cu putinţă, în dimensiunea spirituală esenţială şi ei trebuie să se conceapă într-un mod transfigurator şi să aibă unul asupra celuilalt o astfel de viziune în care, înainte de toate, fiecare trebuie să aspire să contemple în celălalt realitatea ultimă, supremă şi imuabilă a Sinelui Nemuritor Absolut (ATMAN).

Aşa cum am arătat anterior, trecerea mediului extern în mediul intern este însăşi intrarea fiinţei umane în condiţia misterioasă a lui „a fi“. Privind din punctul de vedere al relaţiei amoroase bazate pe transfigurare şi continenţă, trebuie să nu pierdem din vedere că, în ordinea biologică, o primă manifestare frenetică a intrării în condiţia lui „a fi“ este FOAMEA tainică pe care cei doi iubiţi o simt, adeseori spontan, unul faţă de celălalt. Atunci când cei doi iubiţi se adoră frenetic, ei au spontan tendinţa să-şi savureze KALAS-urile şi alte secreţii intime, ceea ce le permite să realizeze astfel o trecere a mediului extern al unuia în mediul intern al celuilalt, care în felul acesta face posibilă o tainică şi complexă asimilare a fiecăruia în celălalt. Există apoi o a doua formă de asimilare, pe care cei doi iubiţi o pot realiza prin intermediul suflurilor subtile, al PRANA-ei. Aceasta se realizează cu foarte mare uşurinţă prin intermediul respiraţiei, atunci când cei doi iubiţi urmăresc să respire fiecare, pe rând, aerul şi suflul pe care în prealabil l-a inspirat celălalt. Procedând în felul acesta, în ei va apare o stare inefabilă de osmoză subtilă şi de comuniune la nivelul anumitor vehicule subtile invizibile ale fiinţei lor.

Cu toate că există tot în ordinea biologică, erosul realizat cu continenţă şi transfigurare face şi mai plenar posibilă intrarea, în cazul celor doi iubiţi, în condiţia misterioasă a lui „a fi“. Subliniem însă că această intrare în condiţia misterioasă a lui „a fi“ este posibilă numai pentru iubiţii care practică amorul cu transfigurare şi continenţă şi care se iubesc frenetic, fără măsură. În cazul cuplului yoghin transfigurator şi perfect continent, care se iubeşte fără măsură, erosul permite, într-un mod plăcut, intrarea în condiţia lui „a fi“ pentru că, în momentul realizării sale supreme sau, altfel spus, în cazul atingerii stărilor de orgasm fără ejaculare şi descărcare (în cazul femeii), erosul devine, analogic vorbind, sângele energetic misterios pe care îl preiei de la fiinţa iubită, dăruindu-i, totodată, în simultaneitate, propriul tău sânge subtil, energetic. Acest aşa-zis sânge despre care vorbim aici nu este decât o metaforă care se referă la energiile subtile polar opuse YIN-YANG, solar-lunar, masculin-feminin.

Procedând în felul acesta, mediul extern al fiinţei iubite este preluat şi asimilat în universul fiinţei care iubeşte; în felul acesta, apare aici, ca în orice reuşită a lui „a fi“, un mod extatic de a-ţi îmbrăţişa transcendenţa, căci mediul extern care provine de la celălalt şi este preluat în mediul intern se revelează fulgerător ca fiind mai mult decât purtătorul său. Mediul intern al fiecărui iubit care a asimilat în el mediul extern pe care celălalt l-a oferit este astfel expansionat şi el trece dincolo de purtător şi îl face să descopere transcendentul. În felul acesta, în cei doi iubiţi se face trecerea de la raţiune la revelaţie, printr-o enigmatică şi uluitoare ruptură de nivel.
În cadrul acelor experienţe extatice, bărbatul descoperă cu uimire că întregul Macrocosmos se oglindeşte în iubita sa, iar femeia descoperă, la rândul ei, cu încântare, că întregul Macrocosmos se oglindeşte în iubitul său. Aceste trăiri amoroase frenetice fac, totodată, să se trezească în celălalt starea androginală glorioasă, prin însuşi modelul complementar pe care fiecare iubit îl oferă celuilalt. În felul acesta, cei doi iubiţi descoperă miracolul complementarităţii, care le permite să descopere fuziunea contrariilor. Fuziunea lor amoroasă frenetică, realizată cu transfigurare şi continenţă, le permite să descifreze prin experienţă directă camuflajul sacrului în profan. În felul acesta, cei doi iubiţi descoperă cu uimire şi încântare că această lume nu este şi nu a fost niciodată desacralizată.

Prin intermediul amorului cu transfigurare şi continenţă, cei doi iubiţi descoperă că este chiar păcat să lase neculeasă mierea cea dătătoare de extaz şi fericire a iubirii nesfârşite.
Fiinţele umane care descoperă misterul fascinant al amorului cu transfigurare şi continenţă realizează că aceasta este singura revoluţie aşa-zis sexuală, profund spirituală şi genială care este posibilă pe această planetă.

Amorul cu transfigurare şi continenţă este o realitate genială şi, chiar dacă femeile sunt înzestrate în mod spontan să îl realizeze cu o uşurinţă uimitoare, pentru bărbat, acesta implică un anumit grad de inteligenţă, precum şi aspiraţia de a-şi transforma şi pune sub control sexualitatea. Aceasta este o provocare serioasă, pe care bărbaţii proşti, larvari şi egoişti nu sunt dispuşi să o accepte. În cazul fuziunii amoroase bazate pe transfigurare şi continenţă în care finalitatea nu mai este procreaţia, ci atingerea stării androginale glorioase, fiinţa umană care iubeşte poate face din celălalt sau, altfel spus, din iubita sau iubitul său de sex opus, prilejul pentru a obţine prima treaptă către revelarea Sinelui Suprem Nemuritor (ATMAN), care îi permite să-şi transceandă, prin iubire, egoul, trecând dincolo de puţinătatea eu-lui său.

Cuplul care face dragoste cu transfigurare şi continenţă ne trimite la sensul înalt, spiritual, divin, al Erosului şi la o deschidere către Idee. Totodată, sexualitatea cu continenţă, bazată pe transfigurare şi iubire, ne pune la dispoziţie un rezervor gigantic de energie, care rezultă prin transmutarea biologică, la temperatura corpului, a potenţialului sexual fizic şi sublimarea energiei în sferele superioare ale fiinţei. Pentru un cuplu amoros bazat pe transfigurare şi continenţă sexuală, a gândi şi a simţi semnificaţiile iubirii înseamnă a lumina într-un mod tainic legile divine ale păstrării şi sporirii vieţii. Cei care iubesc fără măsură îşi dau seama că iubirea, deşi se revarsă în noi şi prin noi de la DUMNEZEU TATĂL, este mereu intactă, pentru că ea este nesfârşită. Oricât de mult vom lua din infinitul iubirii, pentru a dărui celor care merită, tot infinit rămâne.

Fragment din lucrarea SECRETE AMOROASE ESENŢIALE PENTRU CUPLURILE YOGHINE CARE ASPIRĂ SĂ FIE FERICITE (capitolul 44)

sursa:
http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=5887


“Iubirea nu inseamna doar trup, din moment ce are in vedere sentimentul, si nu este doar spirit, din moment ce se consuma intre doua trupuri” - Maurice Merleau-Ponty (Elogiul filozofiei si alte eseuri)

 
rhemaxosDate: Monday, 2010-08-23, 19:28:50 | Message # 4
Senior
Group: Multimedia
Messages: 62
Awards: 0
Status: Offline
Tantra vă invită să exploraţi profunzimile microcosmosului propriei fiinţe

Itinerariul tantric se aseamănă unei călătorii temerare care ne conduce prin ţinuturi necunoscute şi foarte interesante ale interiorului nostru. Iar în aceste zone, atât de apropiate şi, în acelaşi timp, atât de îndepărtate, ne aşteaptă aventuri extaziante prin „junglele”, „oceanele” şi „deşerturile” psihicului nostru.

În ultimii ani, Tantra a trezit curiozitatea Occidentului nu atât ca modalitate spirituală de a accede la trăiri extatice, ci mai degrabă ca artă prin care se obţin prestaţii amoroase demne de a fi înscrise în Cartea Recordurilor. Noi vă putem confirma că a face dragoste ore în şir nu este o ficţiune, ci o adevărată artă pe care oricine o poate învăţa, cu condiţia să fie înzestrat cu răbdare, tenacitate şi voinţă. Dar ţelul în Tantra nu este de a face demonstraţii asupra capacităţilor sexuale, nici de a adopta posturi amoroase spectaculoase şi complicate, ci de a aduce mai mult control, mai multă relaxare, frumuseţe şi transfigurare în actul amoros, în scopul de a accede la stări sublime de conştiinţă. Tantra nu vizează doborârea unor recorduri, ci este o modalitate foarte directă de a manifesta iubirea.

Multe fiinţe care au avut unele experienţe deosebite, chiar extatice în timpul unei fuziuni amoroase au remarcat faptul că astfel de experienţe trec dincolo de plăcerile obişnuite. Ele pot să fie singulare sau să se repete de mai multe ori în fiinţa noastră. Există persoane care au trăit nu numai o dată în viaţa lor experienţe extatice spontane şi care nu îndrăznesc să le povestească, de teamă ca ceilalţi să nu îi ia drept nebuni, sau, în orice caz să considere că exagerează. Câteodată se petrece să trăim pe neaşteptate un orgasm puternic sau o stare mistică în timp de facem dragoste, iar noi nu ştim ce să facem, nu ştim nici măcar cum să le definim, ne întrebăm dacă s-a petrecut aievea sau dacă a fost doar un vis, şi ceva ne spune că da, a fost adevărat. Unii gândesc că aceste momente pot apărea doar prin graţia destinului, alţii încearcă să recreeze situaţia şi sunt decepţionaţi dacă experienţa nu se mai repetă.

Dar se ştie că aceste experienţe au, de regulă, o structură bine definită. Dacă ştim cum să procedăm, putem să le dobândim prin efortul nostru conştient orientat şi apoi ele pot fi repetate prin evocare. Există factori foarte precişi care contribuie la experimentarea lor şi alţi factori care le inhibă. În astfel de experienţe, erotismul şi iubirea se contopesc într-un tot complex, care va deschide accesul către dimensiunea extatică a iubirii pure. Experienţele extatice mistice nu sunt rezervate doar celor aleşi, sfinţilor sau maeştrilor, ci sunt accesibile tuturor, cu condiţia ca aceste învăţături să fie puse în practică cu discernământ, aşa cum sunt ele prezentate în textele sacre vechi de mii de ani.

Factorii care ne pot ajuta mult de-a lungul acestui itinerariu al căutării interioare sunt:
- curiozitatea: manifestarea copilului din noi care, liber de orice idei preconcepute, caută să descopere lumea – fie că este vorba de lumea exterioară sau de cea interioară;

- elanul şi entuziasmul: trebuie regăsit, chiar dacă o lungă rutină şi ani de convieţuire au colorat în gri relaţia noastră de cuplu. Multe persoane trăiesc experienţe amoroase excepţionale în perioada în care se îndrăgostesc şi, câteodată se apropie de stări extatice; dar uneori ele gândesc că ne este îngăduit să resimţim senzaţii atât de puternice doar pentru perioade scurte din viaţă. Aceasta este o credinţă destul de răspândită, dar care nu corespunde deloc realităţii. Tantra recomandă evocarea cât mai des a perioadei începutului relaţiei de iubire, pentru a trăi cât mai des şi mereu reînnoit miracolul şi elanul începutului;

- curajul: când începem să ne apropiem de zone puţin cunoscute, sau de-a dreptul necunoscute psihicului nostru, nu ştim niciodată dinainte cu ce ne vom confrunta; din acest motiv este util să fim pregătiţi pentru toate experienţele interioare posibile, iar nu doar pentru cele dezirabile;

- flexibilitate mentală: liniile directoare şi instrumentele pe care ni le oferă Tantra, alte modele ale căutării interioare trebuie urmate fără să ne ataşăm totalmente de ele. Eliminarea prejudecăţilor şi a ideilor fixe ne va ajuta de asemenea foarte mult.

În încheiere, iată numai câteva relatări de experienţe minunate, extatice trăite în urma sau în timpul unui act amoros:
„ Trăiesc fiecare moment, fiecare secundă cu maximă intensitate, scufundată într-o lumină care îmi pătrunde întregul corp, apoi mă adâncesc într-o tăcere profundă din care, atunci când ies, mă simt ca şi când aş fi născută din nou, iar fiecare mişcare pe care o fac, fiecare gând, fiecare cuvânt sunt străbătute de o prospeţime care îmi umple întreaga fiinţă.”

„Orgasmul este mult mai profund decât era înainte, fiecare celulă a corpului meu începe să vibreze şi mă simt inundată de mii de scântei strălucitoare. Aceste senzaţii continuă să îmi apară apoi zile în şir în inimă şi în zona bazinului şi tot ceea ce îmi apare în faţa ochilor, strada, florile, cărţile, mobilierul, toate sunt mai colorate şi mai vii decât de obicei. În acele momente înţeleg de ce sunt aşa cum sunt.”

„Mă afundam împreună cu iubita mea într-o stare de topire lentă, care mă făcea să mă simt una cu ea, dar cu toate acestea aveam o percepţie foarte lucidă asupra mea şi a trăirilor mele, lipsită de acea frică de a mă pierde pe care am cunoscut-o în alte situaţii. Am continuat să facem dragoste astfel şi, la un moment dat, ceva ne-a „fulgerat” realmente şi cerul s-a deschis deasupra capetelor noastre. Am ştiut ce este extazul. Iar ceea ce numeam „a face dragoste” era doar începutul.”

sursa:
http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=4342


 
riddickDate: Tuesday, 2010-08-24, 21:45:56 | Message # 5
Professor
Group: Administrators
Messages: 581
Awards: 1
Status: Offline
Căi tantrice

Întrucât Tantra este o tradiţie complexă, maeştrii ei au urmărit încă de la începuturi să o traducă în categorii, pentru a o face mai uşor de înţeles. Astfel, ei au inventat conceptele de tradiţii lineare (amnaya), locuri sau sensuri (pitha) şi curente (srota). Cea mai cunoscută împărţire a literaturii tantrice este cea în trei categorii: calea mâinii drepte, calea mâinii stângi şi calea Kaula, fiecare dintre ele corespunzând unei modalităţi specifice de practică.

Potrivit unei legende, toate tradiţiile s-au născut din cele cinci feţe ale lui Shiva, iar anumite autorităţi clasice au atribuit anumite Tantra-e fiecăreia din faţetele lui Shiva. Toate aceste diviziuni apar totuşi ca fiind complet inadecvate dacă privim realitatea istorică a Tantra-ei.

sursa:
http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=2500


Alea iacta est !
 
deeaDate: Friday, 2010-08-27, 18:07:45 | Message # 6
Lector
Group: Moderators
Messages: 361
Awards: 1
Status: Offline
Sunteţi dotaţi pentru calea tantrică?

Pentru adepţii tantrismului există câteva caracteristici evidente care predestinează anumite fiinţe dotate pentru această cale spirituală, ceea ce nu împiedică totuşi pe nimeni să abordeze această ştiinţă extraordinară. Dacă vă veţi regăsi printre calităţile enumerate în cele ce urmează înseamnă că într-adevăr soarta va înzestrat în mod specific pentru a aborda cu succes calea tantrică, dacă nu, puteţi să vă treziţi aceste caracteristici şi să aplicaţi anumite tehnici specifice (pe care le veţi găsi în cadrul site-ului nostru) pentru a vi le trezi.

Caracteristici tantrice feminine

Tradiţia tantrică susţine că femeile trebuie să aibă pielea brună sau mătăsoasă, albă şi mată, cu nuanţe de culoarea fildeşului; ochii mari, de o expresivitate aparte şi magnetism fascinant, cu nuanţe de culoare verde sau chiar violet liliachie, sânii foarte mari şi fermi, părul fin şi mătăsos, roşcat sau blond; muntele lui Venus proeminent, un corp armonios, plin de vitalitate şi armonios dezvoltat, pieptul şi şoldurile subliniate, manifestarea învăluitoare a unui magnetism de vitalitate sexuală neobişnuită şi de feminitate tulburătoare; glasul gingaş şi melodios; fruntea în întregime netedă; prezenţa la baza nasului a unei forme speciale asemănătoare cu litera grecească II răsturnată; excitabilitatea extremă pe care o produce la asemenea femeie mângâierea zonei urechilor.
Există şi alte caracteristici extrem de rare. Cei mai exigenţi tantrici recomandă necesitatea de a se alege iubite foarte vitale sexual, special antrenate în prealabil, care să prezinte pe deasupra o caracteristică remarcabilă (înnăscută sau dobândită prin anumite tehnici secrete): absenţa ciclului menstrual sau reducerea lui cantitativă la extrem, datorită introvertirii (transmutării şi sublimării) energiilor sexuale.

După o tradiţie specială orientală secretă, femeile extrem de dotate pentru calea tantrică trebuie să prezinte şi o particularitate anatomică stranie, care constă în existenţa, deasupra organelor genitale profunde, a unei cavităţi (un fel de canal specific), în legătură cu terminaţiile nervoase ale plexului solar (MANIPURA CHAKRA). Dacă această cavitate este excitată şi activată gradat, ea conduce rapid la realizarea unor fenomene psihice paranormale, asigurând celor doi iubiţi atingerea unor puteri benefice oculte (SIDDHI-uri) extraordinare.

Caracteristici tantrice masculine

Bărbaţii dotaţi în mod special pentru TANTRA se recunosc după intensitatea şi puterea cu totul excepţională a privirii care, în cazul lor, electrizează şi hipnotizează spontan: existenţa, imediat deasupra nasului, a mai multor şanţuri verticale net pronunţate; un membru viril, puternic, cu mult mai lung decât media, capabil de a susţine o erecţie neîntreruptă mai multe ore în şir, fără a ejacula deloc în acest interval; un câmp de forţă virilă de o frecvenţă electrizantă, prezent în mod spontan şi continuu în jurul său, care dă senzaţia de focar lăuntric centrifug. Aceste particularităţi sunt însă în general orientative şi nu urmăresc să împiedice nimănui accesul la această ştiinţă fascinantă.

sursa:
http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=1772




 
Forum » Riddick University » Orient Express » Universul Tantric
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:


Copyright MyCorp © 2024